Ремонт на захранващ блок на силова платка на пералня и пералня, която не изхвърля водата

Ремонтите на перални преобладават в списъка ми на сервизен техник. Не са малко и заявките за ремонт на печки, фурни, микровълнови и друга битова техника като телевизори и аспиратори. Услугата професионален ремонт на битова техника и електроника по домовете, извършвана качествено от мен без почивен ден, има своето търсене сред преситения сервизен пазар. Много често ме търсят близки на хора, чиито електроуреди съм поправял и те са ме препоръчали на тях.

Ремонт на перални, Ремонт на перални в София, майстор, техник, пералнята не изхвърля водата,
Ремонт на перални по домовете

 

Днешната история тук е плод на подобна препоръка. Телефонът прозвъня уморено преди няколко дни. Насреща имаше млад човек, който се представи и добави, че имал номера от Иван (примерно) от Манастирски ливади, чиято пералня съм ремонтирал. За да ме подсети, човекът добави: „Със силовата платка“. След уточнението пристъпи към проблемите с неговата пералня, която отказвала да центрофугира и водата остава в пералнята заедно с прането.

Записах адреса на младежа и няколко часа по-късно пералнята му беше поправена, изхвърли водата и приключи с работния режим.

По-късно прегледах снимките в архива за пералня с ремонт на захранващ блок на силова платка. Силовата платка при пералните управлява клапани, мотори и нагреватели.  Спомних си, че в онзи случай сменях кондензатори и диоди, защото пералнята не  искаше да тръгне. След ремонта на неизправността, както може да предположите по дадената препоръка от собственика,  всичко с пералнята беше ок.

Споделям снимки на силова платка на пералня.

ремонт на перални, ремонт на перални по домовете, Манастирски ливади, силова платка, техник, перални, майстор
Ремонт на захранващ блок на силова платка на пералня

 

ремонт на перални, ремонт на перални по домовете, Манастирски ливади, силова платка, майстор
Ремонт на захранващ блок на силова платка на пералня

 

За съжаление качеството не е много добро, защото снимките са правени с телефона ми по време на ремонт, тъй като не разполагах с по-добра камера в себе си тогава. Както работата на добрия майстор не може да бъде сравнена с тази, извършена от начинаещ техник, така и не може да става сравнение между снимки от телефон и качествен фотоапарат.

Ремонт на захранващ блок на силова платка на пералня, ремонт на печки, ремонт на фурни, ремонт на аспиратори,

инж. Станев

Когато името работи за теб!

4 thoughts on “Ремонт на захранващ блок на силова платка на пералня и пералня, която не изхвърля водата

Вашият коментар