Ремонт на платка за управление на аспиратор

Ремонт на платка за управление на аспиратор

Ремонт на платка за управление на аспиратор, Ремонт на аспиратор,

Ще покажа снимка на платката за управление на аспиратора, защото имам доста сервизна работа днес, без значение, че е неделя. Навън е мрачен, студен и дъждовен декемврийски ден, а вече приключих с ремонт на две перални наблизо, като следва конвекторна печка, която ми донесоха преди малко.

Като се поосвбодя от работа, може да разкажа повече за ремонта на аспиратора, защото беше с интересна повреда и значителна намеса от моя страна.

Ремонт на платка за управление на аспиратор, Ремонт на аспиратор,
Ремонт на аспиратор

Останете на топло по възможност и починете добре. Ако търсите техник за спешен ремонт, на разположение съм.

Ремонт на дребни електроуреди

Ремонт на дребни електроуреди Няма да е пресилено, ако кажа, че ремонтирам дребни електроуреди почти наравно с перални, аспиратори, стъклокерамични плотове или микровълнови фурни. Няма да бъде възможно да изброя всички малки уреди, които съм ремонтирал – толкова са разнородни и многобройни, но все пак най-често ми носят хлебопекарни, еър фрайъри, прахосмукачки, сешоари, преси за…

Ремонт на шредери (видео)

Ремонт на шредери (видео) Днес ще направя по-различна публикация, която не е свързана с ремонт на битова техника като перални, печки или аспиратори, а на тема офис техника и по-специално – шредери. Вече няколко пъти с мен, в качеството ми на сервизен техник, се свързват с молба за извършване на ремонт на повредени шредери, които…

Ремонт на платка на врата на гараж

Ремонт на платка на врата на гараж Преди ден-два показах снимки от пътуване до остров Тасос, впечатлен от красивите брегове и зелените маслинови горички, а днес е подходящо време да покажа снимка от ремонт на платка на врата на гараж. Не за пръв път се случва да ми носят за ремонт платки на гаражни врати.…

Още статии за други ремонти

Вашият коментар